ח"כ כסיף השווה וקומם את כולם; "תתבייש לך"

אבי רבינא 1 Comment on ח"כ כסיף השווה וקומם את כולם; "תתבייש לך"

חה"כ עופר כסיף ספג ביקורת חריפה, לאחר שהשווה בין קורבן הפיגוע לפלסטינים שמנוטרלים באש צה"ל

עופר כסיף צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חה"כ עופר כסיף מסיעת חד"ש, עורר מהומה במליאת הכנסת לאחר שאמר: "אני מוסר את תנחומי לכל קורבנות הכיבוש, פלסטינים ויהודים כאחד. גם היום וגם אתמול נרצחו שני נערים בני 16, אריה שצ'ופק שנרצח היום ואחמד אמג'ד שחאדה שנרצח אתמול. אנחנו רוצים ששפיכות הדמים הזו תיפסק, והיא תיפסק רק כאשר הכיבוש יסתיים".

חברי הכנסת של הליכוד ששהו במליאה באותה עת, טלי גוטליב וחנוך מילביצקי מחו: "חצוף. תתבייש לך, לפחות לא ביום כזה". לאחר מכן הם נטשו את המליאה בזעם.

יו"ר יהדות התורה ח"כ יצחק גולדקנופף הגיב: "אני מגנה את דבריו של ח״כ עופר כסיף, שהשווה בין הנרצח הי״ד למחבלים שבעיניו אף הם קורבנות הכיבוש. גם אם יש לך דעה מעוותת, השתדל להמנע מלהביע אותה ביום כה קשה, כשמשפחה בירושלים קוברת את בנה הצעיר שנרצח על לא עוול בכפו. ההתבטאות שלך מגלה אטימות לסבל יהודי".

חה"כ שמחה רוטמן כתב: "עופר כסיף משווה כרגע בין נרצח הפיגוע מהיום, שהיה בדרך לישיבה, לבין פלסטיני שנכח בהתפרעויות ליד שכם ונהרג מאש חיילי צה"ל. מי שמשווה את חיילינו למחבלים השפלים, ואת הקדושים הנרצחים לאוייבינו ולמבקשי רעתנו, נמצא בכנסת בגלל רמיסת חוק יסוד: הכנסת על ידי שופטי בית המשפט העליון".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    שילך כפרה על כל עם ישראל ,וכל הערבים.